Klacht: Geen simkaart activatie mogelijk toch nieuwe klanten aan neemt

op 24 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee weken houdt Vodafone zich niet aan afspraken en houden zich aan allerlei smoesjes waarom ik mijn simkaart niet kon activeren en nu lees ik dat ze al weken geen kaarten kunnen activeren ik voel me als niewe klant zwaar bedonderd ik heb juist om pers redenen een goed abonnement nodig heb heb ik nu een kat in de zak!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij met een fatsoenlijke oplossing komen en uiteraard zsm

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaryamMandy