Klacht: geen service tbv garantie claim

op 18 mei 2018 over Epine in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in Januari een hoverboard gekocht, met in de weken daarna diverse spontane storingen. Deze werden afgedaan als ondeskundig gebruik, waarna ik de (nieuwe) reset procedure kreeg om het voortaan zelf te doen.

Na tweede keer retour reeds aangegeven dat ik het product niet vertrouwde.

na 3 maanden en diverse resets houd board er spontaan mee op.

retour voor garantie wordt me verteld dat defect is ontstaan door externe oorzaak en geen garantie kan worden geboden. Er wordt niet tegemoet gekomen aan de wens voor vervanging. Geboden 20% korting op een nieuwe is schandalig….waarom zou ik een nieuwe bij hun aanschaffen als het product niet bestand is tegen normaal gebruik.

De reden om voor Epine te gaan was de geclaimde 2 jaar garantie en de beschikbaarheid van een echte winkel…….had ik nu maar voor een goedkopere marktplaats board gegaan, dan hadden we waarschijnlijk meer plezier gehad van het board.

Gewenste Oplossing:

werkend board retour of aankoop bedrag retour.

ik ben zeer teleurgesteld in de meedenkendheid en klantvriendelijkheid van deze organisatie. Ik had de blijkbaar de eerste keer retour al moeten eisen dat ik een nieuw board kreeg!!

daarnaast eis een verwijdering van mijn eerdere positieve review

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epine over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Epine in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door AHG