Klacht: Geen service ontvangen terwijl jullie aangeven 5 jaar garantie te geven

op 08 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

December 2015 badkamermeubel en keuken gekocht wat in februari 2016 is geleverd. Het meubel van € 4.500,00. Omdat we ook een keuken kochten en ze een speciale eindejaars actie hadden. Hebben we dit meubel kunnen kopen voor € 2.250,00. Het badkamermeubel is in mei 2016 geïnstalleerd. In oktober 2016 constateerde we dat er schade aan de kastjes was en dat ze aan de onderkant uitzetten. Komt een expert van Brugman kijken die meld dat de schade ontstaat door vocht. Meubel is goed gemonteerd. Er is voldoende gekit. Er is meer dan voldoende ventilatie aangebracht. Het meubel hangt voldoende hoog van de grond. Ze geven 5 jaar garantie op hun spullen. En toch hebben we geen garantie gekregen of een aanbod om het gratis te herstellen. De geschillencommissie geeft aan dat we onvoldoende hard kunnen maken dat we een slecht product geleverd hebben gekregen en dat we het maar zelf moeten uitzoeken. Nu zitten we met een badkamermeubel dat na een jaar al aan vervanging toe is. Koop dus nooit een badkamermeubel bij Brugman. Die kunnen niet tegen een beetje vocht.

Jullie hebben al aangeven dit niet te willen oplossen zonder bij betalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 juli 2016 om 12:05 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Spijtig om te lezen dat uw melding niet is opgelost zoals u graag gezien had.
De uitslag van de Geschillencommissie is hierin bindend en derhalve sluiten wij dan ook uw dossier.
Mocht u gebruik willen maken van ons voorstel dan kunt u de afdeling Klantservice hiervoor altijd benaderen.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 13 juli 2016 om 15:29 geantwoord

Ze komen met geen enkele oplossing zonder dat ik als klant moet bij betalen om de spullen te vervangen. Schandalig. Aangeven dat we 5 jaar garantie hebben. Je krijgt bij Brugman geen enkele garantie. Echt super slecht. Koop nooit iets bij Brugman stelletje oplichters zijn het.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Hubbers