Klacht: Geen service of oplossing

op 17 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Storing bij online inchecken. Lastig maar kan gebeuren. Vervelend is dan wel dat er geen oplossing wordt geboden en je bv telefonisch kunt inchecken. Geen idee of we tijdens de vlucht bij elkaar kunnen zitten. Geen advies of opmerking dat het bv geen zin heeft te proberen om in te checken omdat het toch niet lukt. Nu blijf je de hele dag proberen en raak je gefrustreerd over Transavia, waar je normaal happy mee bent. Geprobeerd te bellen maar telefoniste was wegens een zwaar accent niet te begrijpen en bij de 2e keer bellen zou de wachttijd minder dan 5 minuten zijn maar 30 minuten wachten werd de verbinding gewoon verbroken. Niet erg netjes Transavia.

Ik wil dit doorgeven zodat iemand bij Transavia dit leest en service verbeterd kan worden. Ik heb geprobeerd bij Transavia zelf een klacht in te dienen, maar daar kwam ik ook niet doorheen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Arends