Klacht: geen service ivm geen bereikbaarheid na levering foutief product

zv64 op 26 maart 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Heb op Greetz 10 foto uitnodigingskaarten besteld met op voorkant foto en op achterkant de uitnodiging. Had ze naar huisadres laten sturen omdat zonemans ze zelf aan de vriendjes wil geven. Kreeg ze redelijk snel thuisgestuurd maar helaas ontbrak de tekst. Zo snel mogelijk contact gezocht en gebeld maar helaas na bijna 3 kwartier in de wachtrij gestaan te hebben werd toch door Greetz de verbinding verbroken. Toen een poging gedaan om via de Chat te communiceren met Greetz maar daar bijna hetzelfde verhaal, hier verscheen na een uur wachten dat de chatsessie was gestopt.

Het enige wat ok was, was de bezorgtijd, maar ze krijgen van mij een 0 voor service

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 11 april 2018 om 12:24 geantwoord

Beste Nita,
Bedankt voor je melding.
Wat ontzettend jammer om te horen dat de kaarten zijn geleverd zonder tekst.
Wanneer wij ons bewerkingsprogramma openen zien we inderdaad tekst, vreemd dat deze niet eerder is afgedrukt. We begrijpen goed dat het feestje vandaag zou plaats vinden en hierdoor is nieuwe kaartjes sturen niet nodig.
We gaan dan ook je e-mail sluiten en het volledige orderbedrag aan je vergoeden middels een terugstorting. Excuses voor het ongemak.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door