Klacht: Geen Service!!!!!!!!!!!!!!!!

op 03 november 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een kapstok gekocht(10 euro) op 7 oktober, maar deze bleek te groot te zijn waardoor de deur niet meer goed open kon.Ook had ik gordijnen bij de overburen (Kwantum)gekocht.
Deze kon ik ophalen dus ik was nu in de buurt want je gaat niet zomaar even naar Almere rijden om je geld terug te vragen aangezien je dat meer kost!
Deze kon ik ophalen afgelopen vrijdag de 22ste in Doemere.
Meteen ging ik naar Leen Bakker om mijn geld terug te vragen.
Ik werd hier zeer onvriendelijk behandeld en er werd mij luidkeels medegedeeld dat ik 14 dagen te laat was om te ruilen en dat ik mijn geld niet terug kreeg.
“Er zijn grenzen”schalde de kassabediende mij toe.
Toen ik aan gaf dat ik uit Huizen kwam(20 minuten rijden)
zei ze heel simpel;Nou dan had u ook ff naar Hilversum kunnen rijden!
Dit is trouwens ook 20 minuten en zo zou het dus een zeer dure kapstok geworden zijn.(Sterker nog NIETS)
Het enige wat ik kon zeggen was WAT EEN SERVICE!!!!
Verbrouwereerd verliet ik de zaak en schaamde mij voor zoveel asocialiteit!

Gewenste oplossing

Geld retour en maak de 7 dagen retourgeldterug LANGER!!!(1 maand?)Neem een voorbeeld aan je collega\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’s.
Wees nauwkeuriger bij het aannemen van personeel, of geef opleiding in het omgaan met klanten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marce