Klacht: Geen service

Dhr. van Neer. op 21 november 2019 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 november ben ik naar Spanje vertrokken en verloor al mijn services. Ik kon niet bellen en had geen internetverbinding. Mijn Sim Only abonnement werkte dus niet meer. Toen ik gisteren 20 november in Nederland terugkwam verwachtte ik dat mijn service abonnement zich weer Automatisch zou herstellen. Helaas heb ik nog steeds geen internet en kan niet bellen. Deze klacht kan ik u alleen melden omdat ik gebruik maak van WIFI bij kennissen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn service abonnement Sim only bij Lebara gewoon de service geeft waar ik voor betaal!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. van Neer.