Klacht: Geen service

op 10 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst is een half jr geleden de neusbrug eraf gegaan
Ik kreeg een andere neusbrug anders gemonteerd en een andere kleur
Daar was ik het niet mee eens ,toen hebben ze het in de zwarte kleur gespoten wat er natuurlijk al gauw af was.
Vervolgens gaat vanmiddag een pootje eraf, ik gauw naar de winkel maar ik kon niet geholpen worden tenzij ik 229€ betaalde
Toen ben ik naar optiek wesselerbrink gegaan en daar hebben ze me geholpen door voor nood er een oud pootje aan te zetten zodat ik toch mijn bril kon dagen en ze gaan maandag proberen het juiste pootje te maken.
Specsavers kan hier een voorbeeld aan nemen.
Voor mij dus nooit meer specsavers

Gewenste Oplossing:

Ik ben dus niet tevredeb
Ze hadden me ook voor nood een oplossing kunnen aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 maart 2018 om 16:13 geantwoord

Schandalig

Alle klachten die gemeld zijn door Weidemaas