Klacht: Geen service

op 10 augustus 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 23 april heb ik een tweepersoons matras gekocht, op 24 april order gewijzigd in 2x eenpersoons. Snelle leverdatum maar helaas, zelf na telefonisch overleg, werden er 3 matrassen geleverd en moest ik bij betalen. Dan zouden ze de tweepersoons weer later ophalen. Uiteindelijk hebben ze alles weer meegenomen. Nieuwe vlotte datum voor levering. Helaas is , na de hele dag wachten, niets geleverd. Na tiental telefoontjes naar Dynologic en Swiss S bleken er problemen met Dynologic. Wanneer dan wel leveren? Dat kon men niet zeggen, kon wel augustus worden. Ik heb besloten dan maar de bestelling te annuleren Inmiddels was het begin juni, order geannuleerd. Toen begon de echte ellende. Order per mail geannuleerd. Niets meer gehoord.Ik heb diverse keren contact gehad met het filiaal in Breda. Zij hebben hun best gedaan, mail zat in verkeerde laatje, o maar we nemen contact op. Weer tientallen keren gebeld, twee maal eenofficiele klacht ingediend, krijg alleen een ontvangstbevestiging verder niets. Heb Facebook ontdekt. Ook daar berichten achtergelaten. Dan krijg je een bericht: o wat vervelend, we nemen spoedig contact op. Ze hebben vorige week en die week daarvoor 1x gebeld , op een tijdstip dat ik niet kan opnemen, heb ook mijn werk. Bij terugbellen kom je er niet tussen . Een mailtje, afspreken van een belmoment per sms bijvoorbeeld, ze doen het niet! En het enige wat ik wil is mijn geld terug en ondertussen een schadevergoeding.
Nu is het ook stil via Facebook, en daarom maar op deze manier.
Ordernr ( oorspronkelijk) 335412, later is het geloof ik een ander nummer geworden , maar ook dat heb ik nooit doorgekregen!

Ik ben tevreden als ik nog deze week mijn geld €874- retour heb en daarnaast tekefoonkostenvergoeding €30. Viel Namelijk buiten mijn pakket en schadevergoeding omdat ik hier sinds mei wekelijks mee bezig ben.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Woudrichem