Klacht: Geen service

op 09 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We hebben internet en tv van ziggo. Onze adapter is stuk gegaan waardoor we geen internet hebben. We hebben dinsdag 7 juni gebeld toen werd ons verteld dat de snelste mogelijkheid het opsturen van een nieuwe adapter was, die zouden we dan donderdag binnen hebben. Vervolgens hebben we niets ontvangen. 9 juni bellen we terug en blijkt er niets opgestuurd te zijn en geen notitie te zijn geweest. De medewerker Arjen (Leeuwarden) zegt er alsnog een te kunnen op sturen maar dan moeten we wachten tot zaterdag afhankelijk van PostNL dat kan niet worden gegarandeerd en eventueel maandag worden. Een andere optie wordt niet geboden, niet naar ons verhaal geluisterd en geen excuses aangeboden. We willen graag een klacht indienen maar dat schijnt niet te kunnen want dat wordt toch niet behandeld dat ik hier m’n klacht indien.

Als onze klacht serieus genomen wordt en een oplossing geboden wordt of compensatie voor een week zonder internet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MizLo