Mijn Klacht:
Op 30/3 online schoenen besteld, €120,00 betaald. Zouden 1/4 geleverd worden. Mail gehad, was vertraagd. Uiteindelijk zijn we dik 6 weken verder. De schoenen zijn 4 weken geleden geannuleerd na telefonisch contact omdat ze niet leverbaar meer zijn (staan nu nog altijd te verkrijgen op de site en inmiddels is mijn dochter via een fatsoenlijke zaak wel eigenaar van haar befaamde schoenen). Al 4 weken en vele telefoontjes verder, heeft mijn dochter echter nog steeds geen geld terug. Vandaag 16/4 weer gebeld, en blijkt weer dat ze nog op annuleren gezet moeten worden. Dat hoor ik al 6 weken! Klaar mee!!! Wat een ontzettend slechte service door Nike. Dit gaat zometeen door naar de consumenten bond. Te zot dat dit op deze manier moet gaan. Jullie moesten je schamen! Een hele boze moeder!
Gewenste Oplossing:
Deze week, uiterlijk vrijdag staat het geld retour op haar rekening!
