Klacht: geen schoenen binnen gekregen

op 06 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

we hebben 27 sep.2016 hen ik mijn nike huarache besteld en ik heb het nog steeds niet binnen gekregen.
NAAR DEZE REKENING NUMMER HEBBEN WE HET GESTUURD
IBAN:NL51ABNA0565668625

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:13 geantwoord

Beste Maryam,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft een iDEAL betaling gedaan aan JD Sports. Deze betaling heeft JD Sports ook teruggestort op 2016-09-26 18:12:18 CEST. Voor meer informatie vraag ik u vriendelijk om contact op te nemen met JD Sports.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door maryamfiezy