Klacht: Geen retourlabel en geld niet terug gekregen

op 11 oktober 2017 over Sandaaltjes.com in de categorie Internetshops - Schoenen

Op 13 augustus heb ik twee paar sandalen besteld bij sandaaltjes.com. De sandalen heb ik bij bestellen meteen betaald via Ideal. Op 15 augustus 2017 heb ik één paar ontvangen. Dit terwijl ik voor twee paar had betaald, Op de factuur stond bij het paar wat ik niet had ontvangen bijgeschreven dat het dit paar niet leverbaar was.

Dezelfde dag heb ik gemaild voor een retourlabel. Het paar wat ik wel had ontvangen beviel niet. Dit retourlabel heb ik tot op de dag van vandaag niet ontvangen. Voor het andere paar heb ik geen geld terug gekregen.

Ik heb inmiddels verschillende mails gestuurd naar info@sandaaltjes.com en wel 12 keer gebeld met het callcenter. Zij geven aan alleen een notitie achter te kunnen laten. Steeds wordt beloofd dat ik word terug gebeld maar ik hoor helemaal niets.

Als ik een retourlabel ontvang en het paar sandalen terug kan sturen. En als ik geld terug krijg van beide sandalen.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandaaltjes.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte Petersen