Klacht: Geen retour betaling

op 25 juni 2017 over Sisow.nl in de categorie Financiële hulpverlening

Na aanleiding van het telefoon gesprek van vrijdag 23-06-2017 heeft u mij geadviseerd de klacht per mail duidelijk te maken.
Het gaat hier om het volgen >
Dinsdag 6 Juni 4 stuks banden besteld bij Autotrend Leeuwarden met I-deal via jullie instantie SISOW.
Contact met dit bedrijf gehad om de banden op te laten halen door een collega van mij,dat zou dinsdag 13-06-2017 plaats vinden daar dit bedrijf de banden zelf nog moest bestellen.
Bij aankomst van mijn collega bij autotrend werd hem medegedeeld dat er geen banden voor mij klaar lagen!!! Ze zouden niet meer te leveren zijn. (Staan overigings nog steeds op hun web-shop) Prima ,maar jammer dat deze meneer mij daar niet even over gebeld heeft. Ik heb hem vervolgens zelf gebeld en gezegd dat ik het jammer vond dat ik daar niets van heb vernomen. Vervolgens een mail ontvangen (zie bijlage) met het wel gemende excuus en werd mij gevraagd mijn geld terug te willen ontvangen of ander type band wilde ontvangen. Heb geantwoord liever mijn geld terug te willen ontvangen en er werd mij gevraagd het IBAN nummer te willen sturen via de whats-app. Direct gedaan maar tot op heden nog steeds geen geld ontvangen,nu bijna 2 weken geleden. Op whats-app werd mij gezegd dat hij donderdag 22-06-2017 het geld over te gaan maken,nu zondag maar nog steeds niets vernomen en hij reageert nauwelijks op mij whats-app. (zie bijlage).
Dinsdag zijn de 2 weken voorbij dus nu alvast mijn bericht met mijn wel gemeende klacht.
Het kan toch niet zo zijn dat dit bedrijf waarvan de reviews echt niet slecht zijn mijn geld niet meer terug gaat storten!!!
Ik hoop dat jullie deze webshop kunnen benaderen en vragen naar de reden van het achterhouden van mijn geld waar ik dus niets voor gehad heb.

Als ik mijn geld terug heb ontvangen waar ik niets voor gekregen heb!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sisow.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sisow.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dick feller