Klacht: Geen retour adres en al incasso kosten voordat de bril binnen was.

op 13 mei 2016 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Goedendag ik heb een nacht bril besteld bij de xxl shop. Het heeft 5 weken geduurd voor dat de bril binnen was en binnen 2 weken moest ik de bril betalen en na 3 weken had ik al incasso kosten van 40 euro. De bril was 11 euro en nu moet ik 54 euro betalen aan het centraal invordering bureau. Ik heb de bril geretourneerd naar het retour adres en na 3 dagen heb ik de bril weer binnen gekregen. Ik vind dit onacceptabel en ik wil graag geholpen worden. Ik heb de bril niet meer nodig. Want ik heb een andere bril aangeschaft het was voor mijn werk bedoeld. Hoe kan ik al incasso kosten hebben terwijl het 5 weken heeft geduurd dat die bril binnen was. Ik ga niet voor iets betalen wat niet mijn fout is. En ik heb hem terug gestuurd. En ik krijg hem gewoon weer terug op mijn adres. Mvg t Huisman.

Ik ben tevreden als mijn incasso kosten worden. Kwijtgescholden. En ik de bril gewoon terug kan sturen zonder dat ik er voor hoef te betalen. Ze zijn nergens bereik baar. Dat zou ook eens moeten veranderen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 06 september 2016 om 19:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u pas na 5 weken een \\\'nachtbril\\\' heeft ontvangen dat is natuurlijk zeer vervelend, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Een nachtbril is geen artikel uit ons assortiment, wij bieden überhaupt geen brillen aan.
Heb uw email adres, naam en telefoonnummer opgezocht in onze backoffice maar er worden geen bestellingen gevonden met 1 of meerdere van deze gegevens.
Tevens omdat er op werkdagen binnen 24 uur geleverd word en binnen 24 uur de mails worden beantwoord verwacht ik dat u in de war bent met onze concurrent myxlshop?

Wij hebben geen enkele connectie met deze webshop, dit is een dropshipping webshop met een levertijd van 1 a 2 maanden, wij werken niet volgens dit principe en leveren alles uit eigen voorraad met een levertijd van 1 werkdag.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag, u kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop