Klacht: Geen restitutie saldo

op 18 oktober 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ben sinds aug bezig om te bewijzen dat mijn negatief saldo op mijn gratis Jas onterecht is en dat ik dit ritje P40 naar bemanningscentum KLM voor mijn werk heb gemaakt met een geldig JAS Abbo.
2 dames vd klanten service hwbben mij I’m gegevens verzocht, toe stemming gegevens in mijn gegevens te kijken. Omdat het langer dan 3 mnd gelegen is moest ik bewijs opsturen.heb ik gedaan. Eerst werd mijn verzoek tot restitutie afgewezen want volgens deze dame was mijn Jas niet geldig. Toen ik reageerde dat ik bewezen had dat mijn JAS wel geldig was krijg ik nu het antwoord dat de €1,32 van deze rit niet gerestitueerd wordt omdat het langer dan 3 mnd geleden is!! Laten zij mij hier 3 mnd mijn bewijs voor uitzoeken, blijkt dat ik gelijk heb en nu geldt ineens een 3 mnd termijn voor restitutie! Ze wisten al lang dat het buiten deze periode betrof!!
Laat me dan niet alles opsturen en uitzoeken. Ik heb 2mail wisselingen als bewijs dat geen vd dames heeft gezegd het heeft geen zin, de restitutie termijn is verstreken. Dit wordt pas aangevoerd nadat blijkt dat de dame verkeerd gekeken heeft in mijn gegevens en claim foutief afwees! Hoor van veel collega’s dat connexion toch ritjes rekent ondanks gratis en geldig JAS

Ik heb aangetoond dat deze rit voor mijn werk is gemaakt waar de gratis JAS geldt en dat mijn JAS gedig was. Ik wil mijn saldo naar €00,00 hebben teruggezet zodat ik mijn JAS abbo weer kan gebruiken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine van der sterren