Klacht: Geen restitutie ontvangen

op 29 mei 2020 over Nike in de categorie Sportmerken

Op 12 april heb ik 3 producten besteld en betaald. Op 21 april heb ik een mail gekregen van Nike dat 1 product niet leverbaar is en dat ik mijn restitutie kan terugvragen met een formulier waarop ik mijn gegevens moest invullen. Dit heb ik dezelfde dag ingevuld. Sowieso is het raar dat ik een formulier met mijn bankgegevens moest invullen, omdat ik per ideal heb betaald en zij dus mijn gegevens hebben. En tot op heden (het is inmiddels al 29 mei!!) heb ik nog geen restitutie ontvangen. Ook pas na 3 keer mailen kreeg ik op 12 mei een mail van Nike dat ik hierover wordt terug binnen 7 werkdagen. Ik ben nooit gebeld door Nike. Ook op mijn mail van 23 mei met de vraag waarom ik nog niet ben teruggegebeld en nog geen restitutie heb gekregen heb ik wederom geen antwoord.
Dit is echt ongekend! Ik heb netjes betaald en Nike heeft zelf een product niet op voorraad en dan moet ik nog achter mijn geld aan!

Als ik z.s.m. mijn restitutie terugkrijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlee26