Klacht: Geen restitutie mogelijk

op 19 maart 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bericht ontvangen van Ryanair dat mijn vlucht niet doorgaat en dat ik restitutie kan krijgen van mijn betaalde reissom. Als ik hiervoor het formulier invul krijg ik steeds de melding dat het reserveringsnummer niet klopt. Heb deze klacht ook weggelegd bij de chatservice van Ryanair maar hierop krijg ik geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag restitutie voor de geannuleerde vlucht ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Egens