Klacht: Geen restitutie dubbele boeking op advies Expedia door “bug” in systeem

op 11 januari 2014 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Bij het boeken van een hotel bij Eurodisney via Expedia ontving ik geen bevestigingsmail. Ik had al wel betaald natuurlijk. Meteen gebeld naar Expedia en medewerkster Ernie gaf aan dat dit kwam door een “bug” in hun systeem en dat er nu niets geboekt was. Op haar advies nogmaals een boeking gedaan en betaald. Ernie beloofde dat we na het verzenden van de betalingsgegevens ons geld (137 euro) terug zouden krijgen. Dit meteen gedaan, maar je voelt ‘m al aankomen. Na dagelijks gebeld en gemaild te hebben naar Expedia geen geld teruggekregen. Pas na het verblijf werd de zaak onderzocht en toen bleek dat de eerste boeking toch was doorgegaan, waardoor restitutie niet meer mogelijk was. Als er direct adequaat was gereageerd door Expedia, had de eerst (toch bestaande) boeking makkelijk geannuleerd kunnen worden. Nu lijkt het alsof men met opzet heeft gewacht tot na ons verblijf, waardoor het hotel de kamer niet meer kon annuleren en wij geen geld meer terug konden krijgen. En dat allemaal op advies van Expedia zelf! Kortom, wij voelen ons zwaar ge*****. Nooit meer Expedia!!

Restitutie van de 137 euro.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marioooo