Klacht: geen respons van HEMA Klantenservice

op 08 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van: Martine van Boven
Verzonden: dinsdag 23 augustus 2016 08:06
Aan: hemaklantenservice@hema.nl
Onderwerp: Retournering online aankoop order 40113625

Goede morgen,

Ik wil 4 artikelen retourneren omdat de kleur niet overeenkomt met de foto.
(zie onderstaande mail)
Ik heb hiervoor het retourformulier ingevuld en toegevoegd, echter zijn de verzendkosten ruim €50 !

Dit is gelijk aan de prijs die ik voor de artikelen betaald heb.

Zou u mij een barcode kunnen mailen die ik kan uitprinten om het pakket gratis te retourneren?

Bij voorbaat dank.

Hartelijk groet,
Martine van Boven

Van: Martine van Boven
Verzonden: woensdag 3 augustus 2016 10:31
Aan: hemaklantenservice@hema.nl
Onderwerp: Re: Opdrachtbevestiging HEMA online order 40113625

ordernummer:
40113625

Beste Hema medewerker,
Ik heb afgelopenw eek 2 orders gedaan.

Graag wil ik 4 artikelen retourneren omdat de kleur niet overeen komt met de afbeelding op de website en de kleur die ik zoek.
Het gaat om de volgende artiklen:
soft cotton dekbedovertrek 240 x 220 cm
soft cotton dekbedovertrek 240 x 220 cm (2)
donkergrijs

soft cotton dekbedovertrek 240 x 220 cm
soft cotton dekbedovertrek 240 x 220 cm (2)
ecru

Gewenste Oplossing:

Als mijn email wordt beantwoord en ik een mijn produkt gratis kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rustiek hotel Benali
x