Klacht: Geen reply via email; wachttijden lang

op 16 augustus 2017 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Na recent te zijn aangesloten bij EnergieFlex wilde ik mijn maandelijkse voorschot aanpassen, omdat het na enkele maanden duidelijk was dat dit bedrag veel te groot was invergelijking met mijn verbruik.
Ik heb hierover tot 3x toe het contact formulier ingevoerd via EnergieFlex ingevuld en vervolgens nooit reactie op ontvangen. Ik heb EnergieFlex vervolgens telefonisch proberen te bereiken, echter na tot 2x toe meer 30min in de wachtrij heb ik nog steeds niet met een medewerker gesproken om dit aan te passen.

Als een klant dit simpel weg online in zijn account kan aanpassen of als dit via email of telefoon snel en direct kan worden opgelost

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Bericht van Energieflex

4 weken geleden - Beste Mr van Biert, Wij hebben uw vraag inderdaad in goede orde ontvangen, u wenste een verlaging van het termijnbedrag naar 40,-. Zoals mijn collega u reeds informeerde is dergelijke verlaging echter niet mogelijk. In de zomer is het ook aannemelijker dat u minder verbruikt maar in de winter juist weer meer dan het termijnbedrag aangeeft. Het is een gemiddelde over het gehele jaar. Wij verlagen alleen termijnbedrag met maximaal 15%. In uw geval komt dit uit op €100,- Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Ine van EnergieFlex.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc1234