Klacht: geen reparatie en uiteindelijk eigen schuld

op 08 oktober 2017 over Cranenbroek Budel in de categorie Tuin

Op 22 april 2016 zwembadstofzuiger robo ZR30 gekocht en begin mei geprobeerd. Na 2 uur begonnen alle lampjes te knipperen en de machine te piepen en werkte niet meer. eind mei teruggebracht en na een maand kon ik deze weer ophalen. ik kreeg geen leenzuiger mee.
Thuis heeft deze weer ongeveer 2 uur gewerkt. Ivm werk had ik geen tijd om deze direct terug te brengen en als deze na 2 weken stilstaan geprobeerd werd deed deze het een half uur of anderhalf uur. In augustus 2016 heb ik deze weer gebracht en was pas in oktober klaar.
In mei 2017 weer geprobeerd maar na been half uur hetzelfde. Ivm werk weer pas op 2 augustus teruggebracht en ik kreeg te horen dat ik vorige keer een nieuwe had meegekregen wat niet waar was dus was deze toen niet gerepareerd. Op 26 augustus opgehaald en weer geprobeerd.
Hij deed het anderhalf uur. Op 28 augustus weer gebracht en op 9 september 2017 kreeg ik een telefoontje dat dit met een machine van anderhalf jaar oud geen garantie is omdat dit van buitenaf komt omdat de kabel en drijver stuk waren. Ik legde uit dat dit vanaf het begin was maar dat hielp niet. Ik moest maar naar het hoofdkantoor mailen .
Op alle mails geen reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke keer moest ik 80 km rijden
Aankoopbon:
filiaal0007/03verkoper0075080bon6110datum22-04-2016tijd17:53

Aankoopbedrag van 684 euro terug of eindelijk wel een gratis reparatie

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek Budel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek Budel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jack59934