Klacht: Geen reminder

op 09 juli 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Goedendag , Ik wilde mijn vouchers uitprinten voor de kasteeltuinen in Arcen .
We konden er lange tijd niet heen vanwege rugproblemen bij mijn man. Tot mijn verbazing zag ik dat ze verlopen waren . Ik heb altijd nog een Reminder gekregen wat ik erg fijn vond maar deze x niet !! Ik leg echt niet de schuld bij Sociale Deal hoor ik heb daar natuurlijk uiteraard zelf de verantwoording over uiteindelijk.Maar het is een heel fijn ruggensteuntje zo’n REMINDER …..
Nu zijn we een leuke dag misgelopen …..helaas!!

Ik heb dezelfde dag op 3 juli contact willen zoeken via de chat van Sociale Deal maar dat lukte helaas niet .
Nu zag ik deze site en dacht ik ga het toch nog even vermelden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 10 juli 2017 om 09:54 geantwoord

Beste Anja,

Dankjewel voor je bericht. Ik ben blij dat we de melding geheel naar tevredenheid hebben opgelost. Gelukkig ben je nu goed op hoogte en hoop ik dat je in het vervolg gewoon binnen de geldigheid gebruik kan maken van de voucher. Veel plezier nog in de toekomst bij Social Deal. Geniet er van! :)

Groetjes,
Roxanne
Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door JanenAnja