Klacht: Geen reklamefolders ontvangen.

op 19 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede achtereenvolgende week wederom geen reklamefolders ontvangen. Het is een paar weken goed gegaan maar nu is het weer raak.
Het is misschien verstandig om ook de gedupeerde winkelbedrijven hierover te informeren gezien de vele klachten die gemeld worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de folders wekelijks bezorgd worden zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Berends,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 20:05 geantwoord

Deze week wederom geen folders ontvangen van Spotta, ik heb inmiddels de winkelketens een mail gestuurd o.a. Aldi dat ze beter iemand anders kunnen zoeken voor de bezorging want op deze manier is het voor hun weggegooid geld.

Alle klachten die gemeld zijn door Geerd