Klacht: geen reductie, wel de belofte

op 08 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Gisteren 7-8-16 heb ik een bestelling gedaan van fotoafdrukken. Ik heb op de link geklikt van 100 foto’s voor 10 euro in bepaalde formaten. Ik heb mij gehouden aan deze formaten en zocht naar een actiecode. Toen ik deze niet vond dacht ik dat de reductie doorberekend werd nadat alle stappen waren doorlopen. Op dat moment had ik de keuze gemaakt voor 100 foto’s + nog een drietal foto’s van een ander formaat. Toen ik zag dat bij de laatste stap geen reductie werd berekend ben ik weer terug uit gegaan en heb ik 3 foto’s verwijderd. Aangezien het zondag was kon ik de dag daarna pas bellen. Vandaag heb ik gebeld met de klantenservice. Deze mevrouw gaf aan niets voor mij te kunnen doen. Na enig aandringen wilde zij mij doorverbinden naar de afdeling waar de bestelling binnenkomen om op deze wijze wellicht nog van een willekeurige afdruk nog 3 extra te bestellen. De mevrouw welke ik hierbij sprak gaf aan dat zij niets kon doen en dat ik mij niet heb gehouden aan de afgesproken 100 foto’s. Ik had volgens deze mevrouw ook gelijk moeten bellen (maar het was dus zondag). Ik vind dit geen goede service en hoop hiervoor een oplossing te vinden.
mvg. Karin den Uil

Wanneer in ieder geval een stukje bereidwilligheid wordt getracht te vinden. In het laatste telefoongesprek was er geen enkele vorm van oplossingsgericht denken uwer zijde.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k.denuil@live.nl