Klacht: geen reclamefolders

op 25 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Troelstrakade 753 2531 AT Den Haag, wij krijgen al sinds 7 weken geen reclamefolders meer bezorgd, hoe kan dat en kunnen jullie weer zorgen voor verspreiding,groet Koen Onderstal

weer bezorging

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 april 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte heer Onderstal,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Anita