Klacht: Geen reclame folders ontvangen

op 08 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 maart 2020 om 11:43 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Heeft op 13 maart 2020 om 11:32 geantwoord

Wil graag dat de folders gewoon thuis worden bezorgd en ja zitten goed,krijg normaal het pakket met Aldi,gamma en HEMA maar nooit het Lidl folder

Alle klachten die gemeld zijn door Kienvot