Klacht: Geen reclame

op 04 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Wij wonen sinds 08 april jl. op ons nieuwe adres aan de Ambyerstraat Noord 28 B 6225 EE Maastricht, maar hebben tot nu toe nog geen reclame ontvangen.
op de Peppelhoven kregen we 2 keer pw reclame, maar nu helaas niks meer.

Graag elke week reclame

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 mei 2020 om 14:41 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

Bezorging
Jouw adres valt in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. In dit soort gebieden bezorgen wij (nog) niet. Wij bekijken continu of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tip
Om toch geen aanbieding te missen kan je de folders op spotta.nl en onze app bekijken. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl. Je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en veel plezier met de digitale folders enof Folderkiezer.

Heeft op 12 mei 2020 om 11:36 geantwoord

Onze buurvrouw in hetzelfde appartement ontvangt wel elke week reclame op 26 B

Reactie van de melder van de klacht H.Dresen

4 maanden geleden - Ik had naar Axender ook een melding verstuurd, maar die reageren, dat hun folders in het Spotta pakket zitten, dus nog maar 1 pakket pw. Het is nu aan Spotta om dit pakket te bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Dresen