Klacht: Geen rechtsbijstandhulp (en wel verzekerd)

op 22 juni 2016 over London Verzekeringen in de categorie Verzekering

Zie bijlage

Client (A) is aangereden door een andere bestuurder (B), de feitelijk veroorzaker. De veroorzaker (B) heeft mijn cliënt (A) echter aangewezen als veroorzaker. Een kwalijke zaak, naar nu blijkt dat B heeft gelogen.

Client (A) heeft op het schadeformulier aangegeven dat hij niet de veroorzaker is.

Client (A) werd echter teruggezet in zijn schadevrije jaren en de schade werd zonder enig contact gewoon vergoed aan B. Client (A) – die een rechtsbijstandverzekering heeft – heeft niets van zijn rechtsbijstandverzekering vernomen. Client (A) heeft zelf extern juridische hulp ingeschakeld om aannemelijk te maken dat B de boel aan het besodemieteren was (om de automatische afhandeling aan te vechten en B alsnog te laten opdraaien voor de schade).

Naar aanleiding van dat schrijven heeft cliënt zijn schadevrije jaren terug, maar nogsteeds geen enkel teken van leven gehad van zijn rechtsbijstanderlener (NRS). En dat terwijl hij had aangegeven niet schuldig te zijn aan de aanrijding.

Client (A) zit met een kapotte auto en juridische kosten omdat zijn rechtsbijstandverlener niet thuis geeft. De aanrijding heeft al 3 maanden geleden plaatsgevonden en client heeft geen enkel telefoontje van zijn rechtsbijstandverlener (NRS) gehad. Nul punt nul!

Indien de rechtsbijstandverlener (NRS) alsnog direct contact opneemt met de gemachtigde van cliënt en er in een dergelijke kwalijke case alles aan doet de schade bij B te verhalen. En B alvast tegemoet te komen m.b.t. de extern gemaakte juridische kosten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over London Verzekeringen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over London Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bart tulp