Klacht: Geen reactie vanuit klarna

op 27 juli 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Dit is mijn reactie Naar klarna

Naar aanleiding van jullie mail hieronder een update:
Ik heb geen enkele reactie ontvangen van jullie hoe dat ik op mijn nieuwe laptop mijn clean up kan krijgen.
Deze heb ik wel betaald ( 30 Mei j.l.)en 1 dag kunnen gebruiken op mijn dochter haar oude computer. Maar helaas niet meer zichtbaar in haar nieuwe laptop. Diverse mails al naar jullie gestuurd maar geen oplossing van jullie gekregen. Helaas zijn jullie ook niet telefonisch te bereiken. Inmiddels zijn we weken verder en ik wil mijn geld terug. In jullie onderstaande mail geven jullie ook aan dat dit bedrag nog betaald moet worden, maar dit is op 30 mei gebeurt???? Weet niet hoe jullie dan kunnen zeggen dat dit bedrag nog betaald moet worden???Om bewijs aan te leveren heb ik een betaalbewijs bijgevoegd van dit bedrag.

Omdat jullie niet voldoen aan mijn verwachtingen en ik niet krijg waarvoor ik betaald heb wil ik dit bedrag z.s.m. terug gestort krijgen.
Dit bedrag van 19,99 euro mag teruggestort worden naar mijn rekening

Als ik het bedrag terug gestort heb gekregen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 28 juli 2017 om 07:12 geantwoord

Beste Kelly,

Bedankt voor uw bericht!

Klarna is een betaalmethode waarvoor u kunt kiezen bij het plaatsen van een online bestelling. Wij werken samen met verschillende webwinkel, waaronder ook Avast.com.

Wij van Klarna versturen fatcuren in opdracht van Avast.com. Wij kunnen u dan ook helpen met vragen over uw factuur. Wij kunnen u echter niet helpen met vragen over het bestelde product.

Voor vragen over het product zelf, verwijs ik u graag naar Avast.com.

Verder geeft u ook aan nooit een reactie van Klarna te hebben ontvangen. Ik kan echter zien dat wij verschillende keren schriftelijk contact met u hebben opgenomen. Het laatst contact is van ons uit geweest op 7 juli 2017. Omdat wij geen reactie hadden ontvangen, hebben we de zaak ook als afgehandeld beschouwen.

Ik kan wel zien dat u met verschillende e-mailadressen contact met ons opneemt, waarschijnlijk heeft u hierdoor onze e-mails misgelopen. Onze e-mails zijn verstuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.

Verdere informatie over de situatie zal ik u geven in antwoord op uw e-mail van gisteren. Graag verwijs ik u ook naar mijn e-mail.

Fijne dag gewenst!

Groet, Loredana