Klacht: Geen reactie van H&M en geen besteloverzicht.

op 08 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb al meerdere malen een e-mail naar h&m gestuurd dat ik constant een rekening toegestuurd krijg waarbij het bedrag niet klopt, omdat ik deze goederen teruggezonden heb. Wanneer ik e-mail krijg ik van H&M vervolgens geen antwoord op en hebben zij mij eenmaal geprobeerd te bellen, maar ik heb al meerdere malen uitgelegd dat ik elke dag heel lang op school zit en in het weekend werk. Het enige wat ik vraag is een overzicht van alle bestellingen die ik ook gedaan heb en geretourneerd heb aangezien je dit in je H&M account na enige tijd niet meer op kunt zoeken, maar dit willen zij gewoonweg niet sturen. Ik heb vorige maand het deel wat ik moest betalen al betaald en de 20 euro die echt niet klopt heb ik niet betaald. Nu krijg ik constant herinneringen over dat ik de 20 euro voor 31 april moet betalen, terwijl zijn mijn e-mails met duidelijk bewijs dat mijn retourzendingen zijn ontvangen niet willen beantwoorden. Ik wil dit graag opgelost hebben en als zij mij niet via de e-mail kunnen helpen dan maar op deze manier.

Als zij eindelijk contact met mij opnemen/mijn e-mails beantwoorden en ik een overzicht krijgt van mijn geplaatste bestellingen en die ik geretourneerd heb.
Dan zie ik waar de fout zit en is het probleem opgelost. Meer vraag ik niet!

Alle klachten die gemeld zijn door delilahb1998