Klacht: geen reactie van curver

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim een half jaar geleden heb ik een klacht ingediend over een kapot curver-bakje. Dit bakje is de vriezer in geweest met voedsel, en na het ontdooien in de magnetron vond ik het bakje in 4 stukken terug. Helaas was het bakje pas 1x mee de vriezer in geweest, dus jammer van de aanschaf. Het bakje is vaatwasser, magnetron en vriezerbestendig. Op zich kan dit gebeuren maar jammer genoeg krijg ik geen reactie op mijn klacht aan curver via het info-adres. Jammer!

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie krijg op mijn klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Curver plastics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Curver plastics in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door verbakelyvonne