Klacht: geen reactie van brugman op klacht

keuken123jhghijghohpoijn op 08 december 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

wij hebben eind september een keuken besteld Brugman Barendrecht , omdat in de showroom nog steeds de voorbeelden van alle frontplaten en aanrechtbladen niet zijn , kunnen wij ,na 2 maanden nog steeds niets uitkiezen,
na herhaaldelijk bellen naar Brugman, worden we niet terug gebeld
we wachten nu meer als een week op een reactie, zelfs door de filiaalhouder worden we niet terug gebeld en neemt niemand onze klacht in behandeling

als we direct door de filiaalhouder worden gebeld en dat we de bestelling kunnen afronden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 17 december 2019 om 16:49 geantwoord

Beste heer mevrouw Van Veggel,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar ons filiaal in Barendrecht met de vraag om dit verder op te pakken. Zo juist kreeg ik vanuit onze verkoopadviseur de melding dat er contact met u is geweest en dat er voor januari een belafspraak staat. Hij kan u dan meer informatie geven wat betreft de bestelde fronten zodat u vervolgens een definitieve keus kan maken.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

keuken123jhghijghohpoijn

Heeft op 17 december 2019 om 22:21 geantwoord

we hebben zelf weer contact gezocht , omdat we wederom geen reactie kregen na onze klacht
we wachten nu nog op een bevestiging van het geen afgesproken is betreft de plaatsing van de keuken
ze komen dus wederom hun afspraak niet na, schijnbaar moeten we er weer zelf achter aan , zo ga je niet met je klanten om, ons vertrouwen in Brugman is dan ook verdwenen

Alle klachten die gemeld zijn door keuken123jhghijghohpoijn