Klacht: Geen reactie op slechte review en klacht

op 08 oktober 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb meteen na de vakantie, die erg tegenviel door misleidende en achtergehouden informatie door Sunweb, de Sunweb review ingevuld die ik ook bij Zoover heb geplaatst. Bij Sunweb geen enkele reactie of plaatsing hiervan. Nog een paar reminders gestuurd waarom ik niets hoor, maar geen enkele reactie. Ik voel me eerst in de maling genomen en nu absoluut niet serieus genomen. Mijn klacht (zie Zoover) betreft Hotel Natura Park in Kos: “geschikt voor mensen die naar Italië willen, maar verzekerd willen zijn van goed weer”.

Een gepaste reactie van Sunweb op mijn klacht en uitleg waarom ik steeds totaal genegeerd word.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:39 geantwoord

Beste meneer Lensing,

Wat vervelend om te lezen dat de vakantie naar Griekenland niet naar wens en verwachting is geweest. Als u een review invult dan vermelden wij hier duidelijk bij dat er over de inzending niet kan worden gecorrespondeerd. Vandaar dat u geen reactie heeft gekregen. Nadat u een review heeft verstuurd kan er een paar weken overheen gaan tot deze is geplaatst.

U kunt alsnog een klacht indienen op de officiële manier. U kunt hiervoor een e-mail met uw boekingsnummer en een duidelijke omschrijving van uw klachten sturen naar customersupport@sunweb.nl. Nadat u een ontvangstbevestiging heeft gekregen ontvangt u binnen 4 weken een inhoudelijke reactie.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vindt u hier > https://zon.sunweb.nl/reisinfo/ontevreden.htm

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Lderoo1973