Klacht: Geen reactie op mail dubbele betaling

op 25 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 maart een online aankoop gedaan, waarbij in zwarte instantie de iDEAL betaling mislukte en ik het dus nog een keer moest doen. Later bleek het bedrag wel 2x afgeschreven, meteen contact opgenomen en moest ik bewijs sturen. Ik heb screenshot gemaild van de dubbele betaling maar daarna geen reactie meer gehad.

Gewenste Oplossing:

Zodra het bedrag terug betaald is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flintekind