Klacht: Geen reactie op klachten

op 10 juni 2014 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Bestelling gedaan bij modemusthaves. Expres gekozen voor betalen op factuur omdat ik twijfelde over de pasvorm van een bikini. Leek me wel zo makkelijk om deze eerst te kunnen passen en indien niet ok terug te kunnen sturen en het restant van de bestelling direct over te kunnen maken. Maar bij modemusthaves kun je alleen betalen via een linkje waarbij je niet zelf het bedrag aan kunt passen. Nu bleek de bikini inderdaad niet te passen, netjes teruggestuurd, maar aangezien je niet alleen het restant van de bestelling kunt betalen moet je wachten tot men de retour verwerkt het te betalen bedrag aanpast en een nieuwe link stuurt. Ik ga immers niet iets voorschieten wat ik al heb teruggestuurd. Dit duurde zo lang dat ik toen de retour was verwerkt een nieuwe betaal link kreeg maar… met 20 EURO!!!! (meer dan de kosten van de bikini!) extra kosten vanwege te laat betalen!! Inmiddels had ik al meerdere keren gevraagd om een rekening nummer en om gewoon een factuur in de doos te doen. Scheelt namelijk een hoop gedoe! Maar reageren op klachten HO MAAR! In plaats daarvan sturen ze je zonder pardon door naar een incasso partij! IK HAD DIE KLOTE BIKINI BETER IN DE KLIKO KUNNEN GOOIEN DAT HAD ME MINDER GEKOST! Na meerdere e-mails te hebben gestuurd heb ik van Modemusthaves niet meer retour ontvangen dan de automatische e-mail die aangeeft dat ze je email wel degelijk hebben ontvangen. Je wordt door hun dus gewoon genegeerd. Koop hier echt nooit meer wat. Wat een stelletje prutsers!!!

Extra kosten die ik heb gemaakt terugstorten, ik heb meerdere keren gemaild en aangegeven het restant van de bestelling over te willen maken maar niet te willen betalen voor extra kosten omdat jullie voor zo'n onhandige betaalmethode hebben gekozen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:52 geantwoord