Klacht: geen reactie op klacht i.v.m. chaotische verwerking van een cadeau abonnement

op 10 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Betreft libelle abonnement als cadeau voor mijn moeder.Na aanvraag kreeg ik een bevestigingsmail: het blad zou i.p.v. naar mijn moeder naar mijn adres gestuurd worden?? Dat was niet de bedoeling. Dus Klantenservice gebeld. Het zou in orde komen. Kreeg daarna een mail dat mijn abonnement beëindigd was. Ook niet juist. Weer contact met KS. Zou nu aangepast worden. Aangegeven werd dat als het blad toch bij mij thuis zou komen, dat ik dan maar (weer) even moest bellen. Daarna kreeg ik een mail dat ik geen nieuws meer zou ontvangen omdat mijn abonnement beëindigd was. PFFFFF. Nu maar een Klachtenformulier ingevuld. Echter hierop kwam totaal geen reactie!! en het 1e nummer kwam toch bij mij in de bus. Wat een chaotische situatie. Dus weer telefonisch contact. Heel lang wachten!!! De KS-medewerker stelde voor dat ik het blad naar mijn moeder door zou sturen!! Te gek voor woorden. Daarna kwam een voorstel om het abonnement met 1 nummer te verlengen.(zie oplossing)

Het abonnement met 1 blad verlengen is een oplossing. Echter wat heb ik moeten doen om het zo ver te krijgen. Waarom niet gewoon de opgekregen gegevens in één keer goed verwerken en dan ook nog eens totaal geen reactie op de ingediende klacht.
Het echte cadeau gevoel is er nu wel af. Zelf veel aktie moeten voeren om dit voor elkaar te krijgen.
De KS-medewerker heeft wel een mondeling excuus gegeven maar wat schiet ik daar mee op? Nu nog controleren of libelle zich ook aan deze afspraak houdt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sanoma beoordeeld.

Heeft op 27 januari 2014 om 08:51 geantwoord

Ik ga er vanuit dat de klacht opgelost wordt door een blad extra naar mijn moeder te sturen. Ik ben verder niet benaderd dus ga ik het maar afwachten.

Sanoma

Heeft op 27 januari 2014 om 09:35 geantwoord

Geachter heer/mevrouw van der Poel,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat er problemen zijn geweest met het cadeau abonnement op Libelle. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zien dat de gegevens nu juist zijn aangepast. Wij hebben het abonnement op Libelle met twee nummers voor u verlengd. Het laatste nummer wordt geleverd op 03.04.2014. Wij hopen dat de Libelle met veel plezier wordt gelezen!

Sanome Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door libelleaanvraag4