Klacht: Geen reactie op klacht!

op 20 maart 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben al een aantal e-mails gestuurd naar Sunweb, ook op de messenger van Sunweb 0 reactie! Geen update! Helemaal niks! Ik begrijp dat het een vervelende situatie is, maar ook voor ons! Graag oplossen en updaten!

Als Sunweb reageert op onze e-mail en ons verzoek inwilligt!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 20 maart 2020 om 15:53 geantwoord

Beste mevrouw Nooyen,

Het is de afgelopen dagen extreem druk door het hoge aantal inkomende berichten en calls op al onze contactkanalen, vanwege de situatie omtrent corona. Wij werken met man en macht om alles in goede banen te leiden. Ik begrijp dat het heel erg vervelend is dat wij je niet tijdig een reactie konden geven.

Wij adviseren om ons nogmaals via mail, whatsapp of Facebook messenger te benaderen. Excuses voor het ongemak.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 20 maart 2020 om 20:18 geantwoord

Sunweb heeft duidelijk mijn klacht niet gelezen! 3x een e-mail gestuurd (reply binnen 2 werkdagen, geen reactie?), telefonisch niet bereikbaar, 2x via facebook! Gewoon nog een keer proberen? Kunnen jullie niet gewoon mijn e-mail beantwoorden? Jullie hebben toch mijn boekingsnummer? Sunweb is denk ik bijna failliet!

Bericht van SunWeb

6 maanden geleden - Beste mevrouw van Nooyen,Wij begrijpen echt dat het een erg vervelende situatie is. Wij nemen uw berichten serieus en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, maar helaas kunnen wij door de drukte niet aan ons gewoonlijke beantwoordingstermijn voldoen. Hiervoor vragen wij vriendelijk nog even om uw geduld en begrip. Wij nemen zeker nog contact met u op!Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Rotterdam2021