Klacht: Geen reactie op klacht

op 04 februari 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang een beschadigd product van Modemusthaves.com. Ik mail hen direct en vermeld heel duidelijk dat het om een klacht gaat. Er komt echter geen reactie.
Je zou toch verwachten dat er in dit soort gevallen -als je de klant al hebt teleurgesteld- snel wordt gereageerd. Op deze manier voel je je als klant totaal niet serieus genomen. Ik werk zelf in de commerciële dienstverlening en op een klacht dient echt binnen 24 uur gereageerd te worden.
Als je op de facebookpagina kijkt zie je dat ze ook daar niet reageren op klachten. Ze reageren op facebook alleen als je een leuk berichtje achterlaat (en dan zelfs binnen 24 uur!!!)

Gewenste Oplossing:

Als ze mij een nieuw, in goede staat verkerend artikel toezenden. Op korte termijn! En als ze antwoorden op mijn mail!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

Bericht van ModeMusthaves

3 jaren geleden - Hi Annika, Zou je een mail kunnen sturen naar info@modemusthaves.nl met daarin je klacht en ordernummer (deze begint met 200...)? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing! :-) XOXO Klantenservice ModeMusthaves

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annika Mos