Klacht: Geen reactie op ingediende claim +3 uur vertraging

op 21 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Op 9 mei had ik een vlucht geboekt (flight EZY2166 to London Luton on 2016-05-09) waar ik meer dan 4 uur vertraging heb opgelopen. Bovendien vertrokken wij pas rond middernacht waardoor de transfer vanaf London Luton naar het centrum een absolute hell was. Ik heb 4,5 euro te besteden gekregen op schiphol ter compensatie (echt schandalig). Bovendien kregen wij een voucher waarin stond dat ik recht had op een claim van 250 euro bij een vertraging van 3+ uur op een afstand van onder de 1500 km. Uiteraard heb ik van deze mogelijkheid gebruik gemaakt en heb ik een claim ingediend via de website van easyjet de dag na de vertraging. Ik zou volgens easyjet binnen 7 dagen bericht krijgen over mijn claim…..! Uiteraard heb ik tot op heden nog helemaal NIETS vernomen. Dit alles bovenop het feit dat ik de afgelopen 5 van de 6 easyjet vluchten een soort van vertraging heb opgelopen maakt het dat ik er klaar mee ben. Ik wil de claim waar ik recht op heb anders ga ik alternatieve middelen inschakelen.

Wanneer ik mijn claim van 250 euro (waar ik meer dan recht op heb) ontvangen heb!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent Wijdeveld