Klacht: Geen reactie op geplaatste order.

op 10 juli 2017 over Onderdelenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Dinsdag 4 juli een bestelling geplaatst en reeds betaald via Ideal. Volgens hun informatie is de stelregel ‘voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis’. Echter tot op heden nog niets ontvangen, behalve de melding via mail dat de bestelling is ontvangen. Vervolgens gebeld (al diverse keren, maar een antwoordapparaat meldt dat er geen medewerker beschikbaar is. Dus maar via de mail gereageerd en hierop is geantwoord dat ik binnen maximaal 48 uur een reactie zou krijgen. Dit had vrijdag 7 juli gebeurd moeten zijn, echter tot op heden geen reactie gehad en ook nog steeds telefonisch steeds in de wachtstand. Ik heb inmiddels een mail gestuurd om de order te annuleren en het geld terug te storten. Geen reactie ontvangen.

Bestelling zou de volgende dag binnen zijn. Als de bestelling netjes was binnen gekomen was ik te vreden geweest.

Bij annulering order en terugstorten geld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onderdelenwinkel.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onderdelenwinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle Blaauw