Klacht: Geen reactie op emails

op 14 mei 2016 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

We proberen al enkele weken lang een reactie te krijgen van xxl-shop ivm een kortingscode die we niet kunnen activeren bij de betaling.
Absoluut zeer slechte zaak

als ze reageren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van xxl-shop.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U geeft aan dat u geen reactie heeft ontvangen op uw mail. Dat is natuurlijk zeer vervelend, waarvoor onze excuses. Het probleem betreffende de niet werkende kortingscode kijken wij graag voor u na. Zou u zo vriendelijk willen zijn een mail te sturen naar: info @xxl-shop.nl met eventueel een ordernummer? Uw mail word op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Wij zien uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Afdeling klachtenmanagement xxlshop

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 06 september 2016 om 18:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u geen reactie heeft ontvangen op uw mail.
Dat is natuurlijk zeer vervelend, waarvoor onze excuses.

Uw mail word op werkdagen binnen 24 uur beantwoord.

Wij zien uw reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door Autoshoproosendaal