Klacht: Geen reactie op email (4x)

op 15 september 2017 over aquariaveldhuis.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Op 2 september bij Veldhuis een order geplaatst, op de site staat aangegeven dat normaal mijn bestelling binnen 3 dagen wordt uitgeleverd.

Tot op vandaag 15 september niets meer vernomen van Veldhuis.

Op 7 september een email gestuurd met de vraag waarom mijn order nog niet was uitgeleverd, en anders welke datum zij verwachten dat de order wordt verzonden. Hierop is niet gereageerd door Veldhuis, op 9 September nogmaals geprobeerd om antwoorden te krijgen, ook hier geen reactie op. 11 september het maar geprobeerd via een contactformulier op de site, ook hier geen reactie op. 13 September voor de 4e maal geprobeerd en tevens in de email gezet als er geen antwoord kwam ik een klacht bij Klacht.nl zou indienen, om hopelijk een antwoord te krijgen en anders mijn order te annuleren. maar als ik normaal al geen antwoord krijg, hoe kan ik dan mijn order annuleren als ik op mijn andere emails al geen antwoord krijg. Via post is een mogelijkheid maar dan moet ik weer extra kosten maken om aangetekend te verzenden.

Antwoord op mijn vraag wanneer ik mijn order kan verwachten, en het liefst nog zo snel mogelijk in huis. Ook dat de verkoopafdeling bericht geeft als een order is vertraagd, en dat de klantenservice email beantwoord, ik zal zeker niet de enige zijn die geen antwoord krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over aquariaveldhuis.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over aquariaveldhuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Correman