Klacht: Geen reactie om probleem op te lossen.

op 03 augustus 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Een aankoop gedaan en na een maand wachten nog steeds niets geleverd. Contact opgenomen met G.A omdat ik deze bestelling ook pas achteraf zou betalen (Billink). De betaling zou in HOLD gezet worden totdat ik het artikel, dat me voor een tweede keer toegezonden zou worden, daadwerkelijk in mijn bezit zou zijn.
Ik heb nog steeds niets gekregen en ik krijg een aanmaning dat ik moet betalen (Billink). Weer contact gezocht met G.A maar er wordt niet gereageerd.

Mijn frustratie over dit bedrijf is groot.

Ik ben tevreden als mijn bestelling nu wordt geannuleerd en de betaling bij Billink ook wordt geannuleerd. Ik heb het helemaal gehad met G.A

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 03 augustus 2016 om 11:44 geantwoord

Beste Stef,

De factuur staat zoals afgesproken op on hold. Het kan inderdaad voorkomen dat je per abuis vanuit Billink een herinnering ontvangt, je kunt dit negeren.

Je geeft aan dat wij niet reageren. Dit verbaast ons ten zeerste, want alle emails vanuit ons zijn beantwoord door jou. Zoals je weet reageren wij z.s.m. en vaak binnen enkele uren, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen.

Ik zal aan mijn collega doorgeven dat je bestelling geannuleerd word en je daarmee geen nazending meer zult ontvangen.

Gave Actie

Reactie van de melder van de klacht Xtronics

11 maanden geleden - Beste Gave Actie. Allereerst de factuur van Billink staat op hold?. Hier de reactie van Billink zelf: "De webshop heeft op 03/07/2016 de factuur twee weken in de wacht gezet, het is namelijk niet mogelijk om de factuur langer in de wacht te zetten" Op de tweede plaats de verstuurde mails waarop ik geen antwoord heb gekregen en ook niet in de spam folder aangekomen zijn! Mail van 22 juli 2016 (15:41u): "Nog steeds niks bekend? Zijn jullie mij vergeten?" etc Mail van 2 augustus 2016 (11:26u) "U hebt mij gestuurd dat de betaling van bestelling 2GAV100061082" etc Ik ben akkoord met de oplossing zoals gevraagd, annuleren en geen na zendingen meer ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xtronics