Klacht: Geen reactie of contact mogelijk

op 14 mei 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-4 een online bestelling gedaan van 10 tuinkussens. Kreeg bericht dat vanwege Corona de levertijd wat langer was 15 werkdagen. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar, en op e-mails reageren ze ook niet. Geen idee of mijn bestelling nog geleverd gaat worden en wanneer! Wat een slechte service, ze communiceren gewoon NIET!

Gewenste Oplossing:

Als mijn producten geleverd worden of als ik m’n bestelling kan annuleren. Ook daarop geen reactie nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NMAas