Klacht: geen reactie na retourzending

op 10 augustus 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Artikel op 25v juli retour verzonden nadat deze net als het eerste exemplaar op exact zelfde wijze is stuk gegaan. Driemaal is een mail verstuurd naar Decathlon met de vraag of deze is aan gekomen en of het geld retour wordt verzonden. Er is hier ook tweemaal telefonisch contact over geweest. Na alleen een bevestigingsmail blijft het stil. De laatste mail is voorzien van het ontvangstbewijs van Post.nl. Dat na advies van het tweede telefoongesprek. Decathlon laat echt niets meer horen.
Laat dit tenminste een waarschuwing zijn voor mensen die er iets willen bestellen. Over omruilen doet men niet moeilijk maar naar je geld terug kun je fluiten.

Het vertrouwen in dit bedrijf is uiteraard weg. Ik wil alleen mijn geld terug en bestellen zal ik er nooit meer.
Het kan gebeuren dat een mail verloren gaat of aan de aandacht is ontsnapt. Driemaal achtereen is echter niet meer geloofwaardig.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

2 maanden geleden - Beste J.E.A. van Hoorn, Bedankt voor je bericht. Wij hebben op je e-mail adres of op je naam helaas nog geen order gevonden. Zou je ons een bestelnummer kunnen toesturen naar klantenservice@decathlon.nl? Wij kunnen dan even kijken wat de status is van je retour zending. In afwachting van je reactie wensen wij je nog een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Reactie van de melder van de klacht J.E.A. van Hoorn

2 maanden geleden - Ik heb deze verschillende malen al doorgemaild incl. ontvanstbewijs! Ik ontving 4 dagen geleden een mail dat het geld is overgemaakt. Het staat echter nog altijd niet op de rekening. Alweer een zoethoudertje?

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:58 geantwoord

Beste J.E.A. van Hoorn,

Wederom bedankt voor je bericht.

In afwachting van je reactie wens ik je een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Bericht van Decathlon

2 maanden geleden - Beste J.E.A. van Hoorn, Wederom bedankt voor je bericht. Wij zijn over gegaan naar een nieuw systeem waardoor helaas wat contact verloren. Ik heb het helaas niet kunnen vinden. Zou je me dit nogmaals willen toesturen? Dan kijk ik het uiteraard graag voor je na. In afwachting van je reactie wens ik je een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:52 geantwoord

Verklaar dan eens onderstaand bericht van een van de medewerkers. De naam staat vermeld dus weet u bij wie u moet zijn. Het geld staat echt niet op mijn rekening.
Het zou lachwekkend worden ware dat dit te schandalig is voor woorden.

Beste J.E.A Hoorm,

bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik heb het voor je nagekeken en de retour is bij ons binnen gekomen. Het geld is vandaag overgemaakt en kan je binnen een paar dagen op je bankrekening ontvangen.

Fijn weekend!

Sportieve groet,