Klacht: Géén reactie na overmaking 30,98 op 8 december ll.

grethajonker op 16 december 2021 over Huis en Comfort in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 mei geld overgemaakt voor douchekruk. We hebben die op korte termijn nodig. Graag zsm bevestig van ontvangst en bericht wanneer bestelde te verwachten is.

Gewenste Oplossing:

Zsm bevestiging en bericht van ontvangst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huis en Comfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huis en Comfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door grethajonker