Klacht: geen reactie klantenservice (garantie)

Robin1952 op 26 december 2019 over HP in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HP wees eerder de garantie op mijn laptop af omdat het defect (vervaging van de toetsen) door mijzelf zou worden veroorzaakt. Een bewijs voor dit fenomeen (mijn huid zou de toetsen aantasten!) wordt niet gegeven door HP, (zoals ook de wet voorschrijft) . Op 3 december stuurde ik een mail met mijn bezwaar over het afwijzen van de garantie. Geen reactie terwijl HP op de website aangeeft binnen 10 dagen te zullen reageren. Ook op mijn mail (ingebrekestelling) van 16 december wordt niet gereageerd. Op geen enkele manier is het mogelijk om met HP over deze kwestie in gesprek te komen. Wat een ongelooflijk slechte klantenservice. Volgens de wet heb ik recht op garantie.

Gewenste Oplossing:

Dat HP zich aan de wettelijke garantiebepalingen houdt en reageert om mijn mails.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin1952