Klacht: Geen reactie

op 27 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na lang wachten heb ik eindelijk mijn bestelling ontvangen. Alleen in de tijd dat ik moest wachten, zijn de schoenen afgeprijsd.

Ik heb vervolgens gemaild, maar geen reactie. Ook is de klantenservice niet bereikbaar.

Het voelt nu als oplichting!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een prijsreductie zien zodat ik ook de sale-prijs betaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukje1984