Klacht: Geen reactie

op 22 mei 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Ik heb op zaterdag 20 mei gebeld met klantenservice, en de melding gekregen foto’s door te sturen naar klantenservic@topbloemen.nl

Helaas heb ik daarna geen reactie meer mogen ontvangen, of de foto;s zijn aangekomen, en of de klacht in behandeling is genomen

Als alles naar behoren is opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Topbloemen.nl

2 weken geleden - Wij hebben uw melding reeds via de klantenservice van Topbloemen binnengekregen en onderling besproken en een oplossing overeengekomen.

Bericht van Topbloemen.nl

2 weken geleden - Wij hebben uw melding reeds via de klantenservice van Topbloemen binnengekregen en onderling besproken en zijn in overleg reeds een oplossing overeengekomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 12 juni 2017 om 08:45 geantwoord

Wij hebben uw melding reeds via de klantenservice ook ontvangen en is direct in behandeling genomen en met u besproken , wij hebben een passende oplossing aangeboden welke door u geaccepteerd is. Wij vertrouwen er op dat dit naar tevredenheid is opgelost en zien u graag terug bij een volgende bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door Derix